Müştəri̇ Hüquqlarının Mühafi̇zəsi̇ (MHM) pri̇nsi̇pləri̇
Müştəri hüquqlarının mühafizəsi (MHM) prinsiplərinin əsas məqsədi maliyyə məhsullarının müddət və tələb baxımından həm qiymət siyasətində şəffaflığın qorunub saxlanılmasından, müştərilərə etik standartlara uyğun şəkildə davranılmasından, həmçinin onlara daha keyfiyyətli xidmətlərin verilməsindən, bilavasitə onların şikayət etmək hüquqlarının təmin edilməsindən və müştəri məlumatlarının məxfiliyinin tam qorunmasından ibarətdir. Bundan başqa, müştərilərin artıq borclamaya meyl göstərməməsi və yaxud onlara lazım olmayan məhsullardan istifadəyə təşviq edilməməsi də MHM-in əsas prinsiplərinə daxildir.
Bu prinsiplər maliyyə xidmətləri sektorunda təklif verən qurumlara yüksək etik və davamlı biznes strategiyasını tətbiq etmək imkanı yaradır. Məhz bu səbəblə, maliyyə xidmətlərini təklif edən qurumlarla müştərilər arasından münasibətlərin minimal standartları MHM-in prinsiplərinə uyğun şəkildə qurulmalıdır. Bu prinsiplər isə beynəlxalq və milli mikromaliyyə qurumlarının yenilikçi və müştəriyönümlü davranış kodeksləri əsasında yaradılmışdır.
MHM-in aşağıda qeyd olunan prinsipləri ilə tanış olun: